Mis on Facebooki piksel ja kuidas seda kasutada?

Mis on Facebooki piksel ning miks sul seda vaja on? Tegemist on koodiga, mis tuleb oma veebisaidile lisada ning mis hakkab andmeid koguma ja võimaldab luua Facebooki reklaame inimestele, kes on seda veebisaiti külastanud või teatud liigutusi teinud (remarketing) ning saada täiendavat analüütikat. Andmete kogumiseks kasutab Facebooki piksel küpsiseid (cookies) ning oodatavaks kasuteguriks on FB […]

Millist reklaami konkurent Facebookis teeb?

2018. a. suvest kuvab Facebook oma page’ide all infot, millist tasulist reklaami hetkel kasutatakse. Vastava info leiad “Info & Ads” alalehelt: Ühest küljest on see võimalus luurata, kuidas konkurentid end reklaamivad, aga teisest küljest ka lihtsalt hea viis õppimiseks või ideede saamiseks. Oletame näiteks, et tegutsed toitlustusäris ning soovid vaadata, kas ja kuidas teised restoranid end Facebookis […]

Kuidas kasutada värbamisel sotsiaalmeediat? Näited, kogemused ja soovitused!

Sotsiaalmeediat kasutatakse üha enam uute töötajate leidmiseks! Kuidas seda teha, mis toimib ja mis mitte? Milliseid sotsiaalmeedia töökuulutusi Eestis leidub? Järgnevalt jagame juhuslikult valitud stiilinäiteid Facebookist, Instagramist ja LinkedIn-ist. Lisaks küsisime eri firmade personalijuhtidelt ja värbajatelt nende kogemuste kohta + jagame ka oma mõtteid ja soovitusi. Näiteid Facebookist:                Näiteid Instagramist:   Näiteid LinkedIn-ist: […]

Toitlustusettevõtte turundamine Facebookis: 5 praktilist ideed!

Hea toitlustusettevõtte (turundus)juht, mul on Sulle oluline küsimus: “Miks mina kliendina peaksin Facebookis Sinu söögikoha fänniks hakkama?” Miks peaks üldse keegi Facebookis Sinu söögikoha fänn olema? Tegelikult on ju asi lihtne. Selleks, et kliendi käest like ja follow kätte saada, pead talle ikkagi midagi väärtuslikku vastu pakkuma, nt kasulikku infot (päevapakkumised, retseptid) või mingit präänikut (tasuta […]

Kuidas tasuta videoturundust teha?

Youtube on Google´i järel populaarsuselt teine otsingumootor maailmas. Lisaks hoiab Youtube.com võidukalt 3. kohta maailma enimkülastatud veebisaitide seas (esikohal on Google.com ja teisel kohal Facebook.com*). Kindlasti oled märganud vägagi võimsat video pealetungi ka Facebookis. Tõenäoliselt oled ka enda käitumises märganud, et video lihtsalt tõmbab rohkem tähelepanu ning võimaldab lühikese ajaga mõnusalt palju infot saada. Kui […]